تشخیص کاربران مخفی یاهو مسنجر

عکسهای جنجالی و جذاب از همه جا

تشخیص کاربران مخفی یاهو مسنجر

عکسهای جنجالی و جذاب از همه جا

معرفی موتور ملی سایپا 231 به همراه خودرویS81

موتور 231 کاملا ایرانی و نصب آن روی محصول S81 با برند سایپا و خودروی پراید 111 با طراحی جدید در دهه فجر امسال رونمایی می شود.

اندازه ۱۲۰۰*۱۶۰۰

بقیه مطالب و عکسها در ادامه مطلب

وی با اشاره به اینکه تولید موتور 231 افزود:‌این موتور با کسب استانداردهای روز اروپا قرار است روی خودروی کاملا ایرانی سایپا نصب می شود.

بذرپاش با بیان اینکه در ساخت این موتور 90 درصد از امکانات و توان داخل استفاده شده ادامه داد: ‌افزایش توان 25 درصدی و کاهش 8 درصدی مصرف سوخت این موتور را از دیگر موتورهای فعلی متمایز ساخته است.

مدیر عامل سایپا با اشاره به دستیابی به توان و دانش طراحی و ساخت موتور تصریح کرد:‌در فاز نخست موتور 231 به صورت دو گانه سوز تولید و در آینده نزدیک موتور با پایه گاز سوز تولید می شود.

وی ادامه داد: ‌موتور 231 روی خودروهای کلاس C، B سایپا نصب می شود و با حجم های 1300،‌1400، 1500 سی سی امکان صادرات این موتور نیز وجود دارد.

مدیر عامل سایپا درباره قیمت خودروهای سایپا با نصب این موتور گفت: این موتور به واسطه طراحی و تولید در داخل کشور قیمت تمام شده پایین تری دارد اما از آنجایی که قیمت تمام شده موتور در قیمت تمام شده محصول ارزیابی می شود به طور حتم قیمت محصول با توجه به امکانات ذکر شده در این موتور از قیمت خودروهای فعلی بالاتر نخواهد بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد